18 nov 2013

Kaartjes..

Goeiemorgen al weer maandag .
Af gelopen zaterdag hebben we een clubdag gehad van de club kaarttechnieken in sevenum
De dames hebben allemaal een pakket gehad en jose en ik hadden als voorbeeld gemaakt 1 opberg box en daar 3 verschillende kaartjes er  in Ik met stempels en jose met vintage vellen
Ze konden zelf kiezen welke drie kaartjes met box ze gingen maken
En ze vonden het allemaal weer heel leuk en het was ook heel gezellig
Zal even de box met mijn 3 voorbeelden plaatsen
Wens iedereen een fijne dag toe ik ga als hh en boodschapjes klaar zijn gauw verder aan de kaartjes





 
Groetjes gonny

7 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind ze allemaal geweldig leuk gemaakt,
groetjes Lia

corryskaart zei

hoi gonny
nou dit ziet er allemaal prachtig uit, zowel de kleuren als het prachtige papier maakt het tot een heel mooi geheel!
groetjes,corry

daantje zei

Erg leuke kaartjes zeg.
groetjes
Daantje

jolanda zei

mooie kaartjes

Erica ♥ zei

Zoo hee wat zien die er mooi uit,
echt geweldige kaarten !
Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefsss Erica ☼

Marlies zei

Gonny, wat heb je prachtige werkstukken gemaakt, ziet er allemaal erg goed uit! lieve groetjes, Marlies

Petra zei

Hoi Gonny,
Meid wat heb je were leuke creaties gemaakt!
Gr. Petra.