17 okt 2011

Winnaar verrassings candy en een kaartje..

De winnaar van de verrassings candy is geworden CAROL ja ja die heeft echt geraden welke stempel er in zit en dat is een dwan stempel dus als je even je mail adres naar me stuurt kan ik je prijsje op steuren Ik heb nog even een kaartje geplaats met pontura er op En nu ga ik hier verder voor de clubdag in sevenum aanstaande zaterdag En tussen door met het voetje om hoog want heb sinds vorige week woensdag wondroos aan mijn been En de antibiotica begint nu aan te slaan dus wil er wel vanaf dus even mijn eigen tussen door rustig houden Maar ja als ik aan de knutsel ben kan ik mijn voet omhoog leggen dat helpt Dus komt goed



Groetjes gonny

5 opmerkingen:

Aleida zei

Heel mooi gedaan!
Sterkte met je been!
groetjes,

corryskaart zei

hoi gonny
een erg mooie en aparte kerstkaart!
groetjes van corry

Liberta zei

Gefeliciteerd met je prijs helemaal leuk.

Liefs, lieb

Riet zei

Mooi kaartje Gonny.

Liefs Riet.

Ans S. zei

Je kaart ziet er mooi uit, beterschap met je been.

Groetjes Ans