4 apr 2010

Award

Ik heb van ine deze award ontvangen ben daar heel blij mee dank je wel ine




Ook mag ik 10 dingen over mezelf vertellen, hier komen ze:

1 woon in Noord-Brabant reusel
2 25 jaar gelukkig getrouwd
3 ik knutsel heel graag
4 kan geen hobby winkel zomaar voorbij lopen
5 zit in het demonstratice team van nellie snellen
6 vind het altijd heel leuk demo's in winkels te geven
7 vind het ook altijd heel erg leuk op de hobby beurzen te staan
8 vind ook altijd heel leuk om workshop te geven
9 ben ook graag in de tuin bezig
10 vind altijd het fijnste gewoon lekker thuis


Ik mag deze award doorgeven aan 10 mensen, en ik geef hem aan:

jose
jannie
tiets
sjakkie
jaqueline
femke
maria
astrid
angelique
maranda

veel plezier er mee dames

groetjes gonny

1 opmerking:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hoi Gonny, gefeliciteerd me je award!
En wat lief dat je hem aan mij doorgeeft, ik heb je naam erbij gezet. Dank je wel!
Groetjes van Sjakkie