17 dec 2009

Twee awards gekregen

Ik heb weer een award gekregen. Deze keer van Anne marije Hartelijk dank hier voor vind het heel leuk
Nu moet ik 5 dingen vertellen waar ik gek op ben. Dat is niet zo moeilijk. Hier komen ze...

Ik ben gek op:
1. Kaarten maken
2. Winkelen in hobby winkels
3. Demo's geven en op beurzen staan
4. Gezellig thuis zijn
5. Lekker in de tuin werken

Ik geef deze award door aan de volgende 5 personen:

Jose
Angelique
Jaqueline
Astrid
Irma

Veel plezier er mee dames




Een deze award heb ik van jaqueline gekregn hartelijk dank hier voor Voor iedereen die er nog geen heeft mag hem pakken



*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
Heb ik gedaan
*2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
heb ik gedaan
*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
Hoef ik niet meer te vertellen weet iedereen wel voortaan
*4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
Iedereen verdiend hem dus die hem nog niet heeft mag hem pakken
*5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
*6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven

1 opmerking:

Ilonka zei

hoi Gonny gefeliciteerd met je awards je verdient ze.

Groetjes ilonka