7 mei 2009

Ik ben er weer

Ja hoor ik ben er weer We hebben hele leuke dagen hier gehad Eerst verjaardag en afgelopen zondag het 25 jarig huwelijks feest Heb even twee foto;s gemaakt waar alle kaartjes op staan Want als ik ze per stuk moet plaatsen dat is te veel het waren er rond de 50 We hebben ook een leuk foto album gehad met allemaal foto en zo van de afgelopen 25 jaar van ons er in Dan kun je echt zien hoeveel je telkens verrandert De kindereen van onze vrienden groep die hebben ook een alfabeth gemaakt van elke letter iets wat op ons slaat van de afgelopen jaren En er zijn heel veel foto's gemaakt maar daar moet ik even op wachten tot alles op een cd staat Zal even hier de kaartjes plaatsen en zal het alfabeth wat de kinderen gedaan hebben
Nog maal iedereen die een kaart heeft gesteurt of bloemen ( want die staan er ook heel veel) hartelijk bedankt ook namens corne






2 opmerkingen:

Paula zei

Gonny, zoveel kaartjes krijgen is al een feest. Leuk dat je genoten hebt en nu is het alweer achter de rug, maar kun je er nog lekker van na genieten met de foto's. En nu dus weer bloggen. groetjes Paula.

Thea zei

Hoi Gonny, wat een feest met zoveel kaartjes. Ik ben blij dat je zo een leuke dag gehad hebt.

Leuke nieuwe stempels.

Groetjes Thea